Längesen

Heyhey, det var längesen jag skrev något här. Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta blogga nu när jag är hemma i Stockholm. Men jag skriver av mig mycket när jag har tid och då kan jag lika gärna försöka skriva in något här med. För mina måånga fans lix 😛 haha (psych)

Mina dagar går åt plugg, SSU och jobb nu för tiden, samtidigt måste jag leta exjobb, och leta upp vad jag vill göra när jag ändå snart blir klar med plugget. OMG :’)

Men jag ser fram emot kurshelgen på Bommersvik som drar igång imorgon. Mig kommer ni kunna hitta i SSU-huset med en dator och kvitton som jag ska bokföra samtidigt som jag hjälper matlaget vid lunchruscharna;)

Jag ska även börja träna idag för nu jävlar. Jag har inte varit såhär otränad och nonfit på LÄNGE.

Paris, what did you do to me?

Jag har insett i efterhand att jag gick upp mycket på min Erasmustermin (typ 7 kg om inte mer). När jag återgick till min normala livsstil så gick jag nästan ner direkt. Men jag vet att jag är onyttig och otränad och det är viktigt att jag börjar ta tag i det. Dels för att det är bra för hälsan men också för att det är något jag verkligen tycker om att göra. Jag har tränat sen jag var liten och jag är besviken på mig själv för att jag slutat göra det jag älskar oavsett om det varit kickboxing, dans, springa, eller yoga som det handlat om.

Leave a Reply

