Valläger

För några veckor sedan var det Pride och efter Pride åkte 1000 SSUare till Bommersvik på valläger. Vi åt glass, deltog i seminarier, lärde oss nya saker, duckade för getingar, diggade bra musik och underhållning på kvällar, sov i tält, knackade dörr och mest av allt taggade vi söönder inför valet!!!

Här är några utvalda bilder från Pride och Bommersvik!

Här är jag med Alexandra Völker och Bim Eriksson i pridetåget.

IMG_1531.JPGfd

Jag och ombudsman Sofia Lund dansade också runt tillsammans i paraden!

 

IMG_1523.JPG

Och såhäär glad var jag!!

IMG_1517.JPG

När jag även sprang på fabulous och älskade Nadine Jazzaaar!!

IMG_1558.JPG

Framför mig gick bland annat tjejerna från SSU Upplandsväsby! De skulle jag senare vara gruppledare för i några dagar när vallägret kicka igång, vad kallade vi gruppen nu igen? “7ktql”? ❤

IMG_1538.JPG

Agna hjälper till att få upp ljuslyktorna som invigde lägret!

IMG_1561.JPG

Och där lyfter de, symboliskt i solidaritet med alla offer som hade krävts i Gaza tills dess.

IMG_1565.JPG

Senare i veckan höll vi det bästa minglet vid vårt tält! Credd till Alva Dahn och Rassoul Pourassad och hela gruppledarteamet är på sin plats här!

IMG_1615.JPG

Jag och Alma hade fett kuuul till Linda Pira och Stoors beats!

Under veckan fick jag också nöjet delta i en paneldebatt om framtidens ekonomiska politik med grymma Gabriel Wikström, Jesper Lindholm och Alma Handzar som moderator!

Senare under dagen kom Azadeh Rojhan och Mikael Damberg och hälsade på!

IMG_1633.JPG

För att inte tala om de här snapchatsen som skickades från min mobil. Åh vad bommersvik levererade!!!

IMG_1572.PNG

 

Leave a Reply

