Vårlycka

Jag är så glad att vara här. Så lycklig. Kan inte fatta det. Allt är så fint att jag kommer explodera! Jag vill aldrig tillbaka. Allt är glamoröst i Paris, vackert, fint, underbart. Går runt som i en dröm, träden utanför mitt fönster har börjat blomma. Våren är här, och som alltid är jag kär. Denna gång i denna fantastiska stad som under en månad nu, aldrig upphört med att få mig tappa andan. Gråter av hur fint det är. Solen skiner och jag är mobbad jag vet.

Men älskar livet just nu och är nöjd som fan trots att jag måste plugga ihjäl mig idag. Imorgon har jag också en 8.30 till 20.15 dag på Universitetet. It’s not all play here after all..

20140302-134833.jpg

Leave a Reply

